دانلود فایل ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع + doc

به صفحه فایل ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع خوش آمدید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم توضیحات ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع را در زیر مشاهده نمایید.

ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع با فرمت Doc

فرمت فایل: doc

تعداد صفحات: 38

حجم فایل: 36 کیلو بایت

فهرست مطالب

ادبیات و پیشینه ی پژوهش

1-2 تعریف تكریم ………………………………………………………………. 14

2-2 اهداف تكریم ……………………………………………………………… 14

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………. 15

4-2 انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………… 15

5-2 تعریف رضایت مشتری …………………………………………………… 15

6-2 مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………. 16

7-2 تعریف مشتری مداری …………………………………………………… 17

8-2 تقسیم بندی كرامت انسانی ومشتری مداری …………………………….. 17

9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ……………………………………….. 18

10-2 مراحل مستند سازی …………………………………………………… 18

11-2 مفاهیم اطلاع رسانی …………………………………………………… 22

12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ………………………………………………… 23

13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی …………………………………. 25

14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی …………………………………………… 29

15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد………………………………………… 30

16-2 مفروضات باز مهن…………………………………………………………. 30

17-2 اصول باز مهندسی ………………………………………………………. 31

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام كار…………………….. 32

19-2 تعریف منشور اخلاقی ………………………………………………. 40

20-2 هدفهای منشور اخلاقی ………………………………………………………. 40

21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ……………………………. 41

22-2 مشكلات اجرای منشور اخلاقیات …………………………………………… 42

23-2 تعریف فرم نظر سنجی ………………………………………………………. 43

24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تكریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌….. 44

فایل دیگر:  پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

1- مطالعات نظری ……………………………………………………………….. 44

2- مطالعات تجربی …………………………………………………………………… 45

2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………… 45

2-2 پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………50

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع ” نمودید تشکر می کنیم

فایل – ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مروری بر ادبیات گذشته;ادبیات پیشین تحقیق;پیشینه تحقیق;طرح تكریم از دیدگاه ارباب رجوع;طرح تکریم;مشتری مداری

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *